שבוע האופנה ת״א- משכית בנוסטלגיה לשנות התשעים

תצוגת האופנה בשבוע האופנה קורנית בתל אביב ב-4 באפריל 2022, הייתה המופע הראשון מאז פטירתה של מייסדת המותג רות דיין בה בחרנו לאמץ את הנוסטלגיה ולהתחבר בחזרה לשנות התשעים.

(שמלת מקסי עם שסעים עמוקים וגב פתוח מקולקציית הקוטור)

"חסרונה של רות דיין ז"ל, שעזבה אותנו לפני שנה, עורר בי געגוע עז לתמימות ולילדות", אומרת מעצבת המותג, שרון טל. "באוסף הזה בחרתי להיזכר בילדותי בשנות ה-90. קיבלתי השראה מחופשות שהייתי לוקח עם המשפחה שלי לטבריה ואילת. כולנו היינו קונים בגדים חדשים ומאזינים למוזיקה מקומית ובינלאומית בנסיעה. הצלחנו להתנתק מהעולם".

(שמלת מקסי מקולקציית הקוטור עם כתף חשופה ופרינט מקורי שעוצב בעבודת יד) 

את התצוגה ליווה רקע מרגיע של אוקיינוס ​​כחול ומוזיקת ​​חוף טרופית שנתנה תחושה של עיירת חוף משנות ה-90. התצוגה כללה 38 לוקים לבישים מבוקר עד ערב לבשו אותם דוגמניות אופנה משנות ה-90, כמו שירז טל, עמית מכטינגר, רונית יודקביץ, מיקי ממן ושירלי בוגנים, והדוגמניות העולות של היום, בהן סאן מזרחי, אביה מלכה, אביטל לנגר ועלמה הר זהב.

 

(שמלת מקסי מקולקציית הקוטור עם קריסטלים תפורים בעבודת יד)

על המסלול הוצגו פריטים משני הליינים של המותג: משכית, ליין הקוטור ואמ ביי משכית הליין הנגיש. כל הפריטים מעוצבים ומיוצרים בישראל. הקולקציה כללה: שמלות מקסי ומידי, חליפות, חצאיות, אוברולים ומכנסיים המתאימים גם לאירועים חגיגיים וגם ללבישה ביום יום.

 

(אוברול ג׳ינס מקולקציית הפרימיום עם אופציה לקשירה אחורית וכובע עם לוגו המותג)


You may also like

View all
Example blog post
Example blog post
Example blog post